KESKUSTELUFOORUMI

Suomen Mudiyhdistys - SUMU ry:n 5.1.2014 julkaistulla uudella keskustelufoorumilla voivat keskustella kaikki mudista ja kroatianpaimenkoirasta kiinnostuneet henkilöt. Foorumin lukeminen ja sinne kirjoittaminen edellyttää rekisteröitymistä. Kun rekisteröidyt, on käyttäjänimesi oltava oikea nimesi muodossa Etunimi Sukunimi. Mikäli rekisteröidyt sääntöjen vastaisella käyttäjänimellä, ylläpito ei vahvista tunnustasi. Mikäli käyttäjänimi on jo varattu (käyttäjänä on täyskaimasi), lisää käyttäjätunnukseesi etunimen ja sukunimen väliin toisen nimesi alkukirjain.

Foorumilla saa keskustella mistä tahansa mudiin tai kroatianpaimenkoiraan liittyvästä asiallisesta aiheesta. Huomaathan, että foorumilla olevat viestit ovat kunkin kirjoittajan henkilökohtaisia mielipiteitä, eivätkä välttämättä edusta yhdistystä tai ylläpitäjiä.

Foorumia koskevissa ongelmatilanteissa ota ensisijaisesti yhteyttä foorumin ylläpitäjään sähköpostilla inna.kajaste(at)gmail.com.

FOORUMIIN

Sivun kuvat © Heini Koskinen ja Laura Lindeman